Mereni napeti baterie pomoci AVR

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Leden 5 21:59:56 CET 2011

Taky se mi zda, ze zrovna vyuziti RAM pro bufer serioveho kanalu bude
znacne podobne, at pouzijete ten "pseudo" (sam ho take pouzivam) nebo
ten "opravdovy". Ten "opravdovy" navic zabere spoustu RAM pro svou
rezii, takze z hlediska nedostatku RAM je mene vyhodny.

Rozdil v obou metodach vidim v tom, ze u "pseudo" musi programator
zajistit, aby se CPU ve vlaknu "nezasekl". Zatimco RTSO tohle vyresi za nej.

Zdenek