konektor k nasunutí na dps, dříve běžná záležitost , dnes nemohu najít

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Středa Leden 5 20:46:31 CET 2011

To je ten doprodej, o tom vím. Bojím se taky o kvalitu. Mělo by to vydržet
stovky (stovku) cyklů.
Taky se mi zdál moc ten dvacetikontaktový, deseti je zase málo. Ale ani u toho
farnella nemaj ideální 12, ale až od 20 tak deska bude zbytečně širší, snad se
to moc nepodepíše na ceně.

Jakub Ladman