Vydrz elektroniky, was OT: zatmenie slnka

Úterý Leden 4 13:42:35 CET 2011

2011/1/4 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:

> Skuste len tak cvicne odmerat tu baterku.

Asi tak, 10 minut nabíjení, to je prd, nechal bych to nabít až do
konce a pak bych dělal nějaký závěry.

Vlastně to je další argument do diskuze, při příštím zatmění Slunce
když už nic jinýho, tak bude v telefonu mrtvá baterka a nová nepůjde
sehnat. Jedině k tomu přilepit nějakou jinou, třeba tři AAA články,
ale pak už vůbec nevěřím tomu, že by někdo u sebe nosil mobil jen
kvůli kalendáři, olepenej izolačkou, aby na něm držely neoriginální
baterie...

P.K.