Co je drahy/lacny merak was: Tip na low-end stolni multimetr

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Úterý Leden 4 12:58:30 CET 2011

Vyzkumaky (zakadni vyzkum) je jina vec, ale neni rozumne, aby za
sluzby zkuseben platili ti, kdo jejich sluzby potrebuji (a potazmo ti,
kdo pouzivaji jimi ozkousene produkty) a ne vsichni z dani (se vsemi z
toho vyplyvajicimi neefektivitami)?

KR