Co je drahy/lacny merak was: Tip na low-end stolni multimetr

Pavel Poucha papouch na papouch.com
Úterý Leden 4 12:52:04 CET 2011

Tak ona většina těch zkušeben je stejně soukromých... Pokud se pamatuji, tak
cca před 10-15 lety stál den ve zkušebně kolem 70.000,- a dnes kolem
20.000,- . Tam je spíše důležité, aby technik věděl co měří a jak to
interpretovat. Jinak je mu sebelepší přístroj na houby.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Tuesday, January 04, 2011 12:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Co je drahy/lacny merak was: Tip na low-end stolni multimetr

Tak mne napadlo, ze ted se mluvi o dalsi vlne privatizace a maji se
privatizovat i vyzkumne a zkusebni ustavy.
Kdyz si predstavim, jake tam musi mit pristroje, tak bud pritlaci na ceny
zkousek co je vyrobci musi mit, aby mohli mit ke svym vyrobkum
predepsane bumazky nebo se bude setrit na pristrojich a poklesne
kvalita zkousek (pripadne oboji).