mikro mcu board

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Leden 3 18:38:51 CET 2011

Kdyz jsme u te 2440 - zatim neuspesne se snazim sehnat/prelozit linux s
nejakou grafikou (je neco krome Q-topie?)... Prohledal jsem uz kde co a
bud nejde zkompilovat distribuce, nebo kernel pri startu havaruje. Uz me
ten Linux zacina pekne s.... Asi se v tom hrabe kdo ma diru do ....,
kazdou chvili zmena a funkce nikde.
Tak jsem si ulevil ;-) , Tady kdyz vezmu kompilaty z
http://quattro.haje.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=78:arm9-mini2440-xviast-zdrojove-soubory&catid=18:arm9-mini2440&Itemid=29
tak je to asi nejlepsi, na 7" LCD OK, ale na 3.5" je to nejak posunuty o
ctvrt displeje doleva, kompilace zatim bez uspechu. Muze k tomu nekdo
neco poradit???
Linux dodavany na CD s EM2440 nejak funguje, ale taky tam jsou mezery a
furt doufam, ze je neco novejsiho, lepsiho, kde pujde aspon konzole.