Tip na low-end stolni multimetr

www www asrock70 na seznam.cz
Pondělí Leden 3 13:23:45 CET 2011

O tom to je, jiste to neni castka, kteoru by neslo investovat, na druhou stranu, v nasich krajich to je suma, kteou si i
strednevelka firma dvakrat rozmysli, rozhodne to neni nic co by si bezny cech mohl poridit domu nebo u ktere bych rekl, kuci tak si to kupte, je to celkem levny tak mi az tak nevadi, ze 95% casu cumite tak na 2MHz nohu od procesoru.
Osobne za celkem dostupny do firmy povazuji veci tak do 50k Kc. Domu tak za polovic :-)

Jirka

>Celkem dostupny je, jde o to pro koho :)
Ale 0.25M pro stredne velkou a vetsi firmu to problem rozhodne nebude
a i mala firma si myslim, ze by to ufinancovala, pokud ten pristorj
opravdu potrebuje k cinnosti.
Pokud se tyce dostupnosti ve smyslu, zda je skladem, tak to asi zalezi
na tom kterem prekupnikovi.

PK.