CRC16 polynom?

Pondělí Leden 3 14:43:47 CET 2011

Presne tak jsem to vyresil, ale jak pisete sezere to 512 bytu Flash,
vypocet bez tabulky zere docela dost casu.
Ani jedno neni zatim kriticke, ale nedalo mi se nezeptat. :-)

Dekuji
Martin

>Není.
Ale pokud máte dost paměti, tak s předvypočítanou tabulkou (512B)
to je dostatečně rychlé i s čistě SW řešením.

Tomáš