Tip na low-end stolni multimetr

Pondělí Leden 3 01:09:36 CET 2011

Jak se vlastne pracuje s osciloskopem ktery chodi do GHz? To uz ma jen
50 Ohm vstup? Nejak si nedovedu predstavit na takovych kmitoctech pouzit
klasicky 1MOhm vstup, snuru se sondou 1:10 prizemenou pres kousek dratu
a hrabat se s tou sondou nekde v desce. Takze vyuzit takovy osciloskop
znamena mereny obvod nalezite pripravit, zaplechovat a opatrit
konektorem a pocitat s tim ze osciloskop musim impedancne prizpusobit
abych opravdu videl co se tam deje?
Andel