OT: nakupy z ebay

David Belohrad david na belohrad.ch
Pondělí Leden 3 00:47:08 CET 2011

Zdravim,
mohl by mi prosim nekdo rict, zdali se da na ebay nakoupit zbozi tak, aby se
platilo pouze jednou postovne? Jde mi o to, ze jsem si objednal nejaky
material z nemecka, u ktereho bylo uvedeno cena za zbozi=8eur, naklady na
dopravu=11eur. Tak jsem si myslel, ze kdyz objednam z ebay od toho sameho
prodavajiciho i dalsi veci, cena za dopravu zustane pouze jedenkrat. Nakonec
to dopadlo tak, ze jsem si objednal 4 ruzne kusy toho zbozi, takze naklady
na dopravu jsem zaplatil 44eur a za zbozi 32eur. To se mi zda dost prehnane.
Da se to nejak nastavit? Nebo je to standardni chovani ebay? Pokud ano, neni
mi jasne, jak se objednava vice vyrobku od stejneho prodavajiciho tak, aby
cena za dopravu nebyla uplne ulitnuta.....

dik.
d;.