Tip na low-end stolni multimetr

Pondělí Leden 3 00:22:03 CET 2011

Tak presne na tyhle veci mam na stole jeste stary stolni multimetr z
NDR. Kdyz jsem ho asi po 10 letech chtel pouzit, zjistil jsem ze v nem
starim uhnila pojistka. Zprovoznil jsem ho, podle 4,5 mistneho
multimetru nakalibroval a zase tam lezi pod hromadou papiru. Ma jednu
dobrou vlastnost, na rozsahu 0,2 a 2V (zvlast svorka) nema na vstupu
obvykly 10M odpor. Kdyz potrebuju vic meraku soucasne, pak si na nej
vzpomenu. Jinak jsem zvykly pouzivat prenosne multimetry.

Andel