Dostaveni hodin DDS bylo Re: Rigol 1052E - prevodniky

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Leden 2 12:45:06 CET 2011

Meni se kmitocet. Postupne se snizuje, coz je dano nejakymi deji uvnitr rezonancni dutiny (snad zanaseni atomy rubidia nebo neco takoveho).
Napriklad tady jsem nakliknul docela zajimavou analyzu:
http://www.leapsecond.com/pages/doug-rb/

Jakub Serych