Tip na alarm pro rodinny domek

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Leden 1 19:27:56 CET 2011

Dobry den

uvazuji o porizeni alarmu - barak se zahradou na ktere je kolna a garaz.
Prosel jsem co se zda byt dostupne v nasich krajich ale nic mi uplne
nevyhovuje. Preferuji bezdratovou verzi protoze se mi nechce tahat draty
po baraku a zahrade.

Zatim se mi nejvic libi Jablotron Oasis ale je dost drahy a zda se mi
ze funkce te ustredny neni moc variabilni. Po HW strance je to dokonale
kolik periferii to ma a jak spolu vse spolupracuje. Frekvence 863 je taky
lepsi nez 433. Ale ta funkce ustredny je takova jednoducha - proste se
to dela vsechno takhle tak to tak musi byt. Treba kdybych chtel pri
naruseni venkovnich objektu napred vyhlasit poplach v baraku a az po
nekolika minutach venku tak to proste neumi. Taky naprosta vetsina tech
komponent neumi externi antenu (jedna garaz je plechova takze mam obavu
ze tam se signal nechyti) a je pouze internich - tedy teplotni rozsah
-10 az +40 StC coz je do venkovnich objektu docela malo.

Nicmene co jsem nasel krome toho, tak neco od Paradoxu za vyssi ceny,
mensi vyber komponent a rekl bych ze to neni variabilnejsi. Pak
neco cinskeho levneho ale mnohem jednodussiho a prakticky bez variant.

Nemate nekdo zkusenosti v tehle problematice ? Uvital bych rady nebo tipy
kterym smerem se divat. I treba na dratove verze (dratove detektory jsou
cenove mnohem lepsi) ale pokud to bude mit velmi variabilni nastaveni
ustredny co se tyce poplachu.

S pozdravem