Tip na stolni multimetr

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 1 19:23:19 CET 2011

Ne ten UN-70D mi stacil...teda ja bych si az tak nenarikal, ale ten
podelanej karusel co je treba jej skoro porad cistit me namoudusi ....

krome toho se mi ulomil pant na te noze

jinak by to az takovej porod nebyl - proti treba predrazenym Metexum -
jo jeste mam vytku k tomu ze nema extra vypinac - a zrovna nejvic merene
DC napeti je az asi treti poloha na karuselu

--
S pozdravem
Radek Vicek