Kde sehnat olovo

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Únor 28 20:54:36 CET 2011

Na druhou stran odlévat takovýto objem olova taky nebude žádná sranda.
Na táboře s děckama jsme olovo lili a i do sádrové formy v podstatně menším
objemu byla přesnost na několik milimetrů něž cokoliv méně.

Navíc budete muset formu předehrát, aby olovo chladlo rovnoměrně v celém
objemu, jinak bude tvar zdeformovaný a nebo budou vnitřní dutiny což
homogenitě neprospějě.

Je tu někdo kdo lil olovo v takovém objemu?

Petr Zapadlo