Kde sehnat olovo

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Únor 28 16:19:53 CET 2011

Aha, to s tím závěsem by mě nenapadlo. Pak bych ovšem jako možné
řešení viděl několika šrouby přidělanou přírubu s dírkou přesně na
průměr té struny (lanka) a se stavěcími šroubky z boku. Nevím, jestli
se to olovo podaří udělat přesně kulaté, všech nevývažků prosté.
Nehledě na to, že stačí smíchat "měkké" a "tvrdé" olovo, která se liší
v hustotě cca o 5 % a je zaděláno na nehomogenitu.

Ales Prochaska