Pouziti OZ - posveceni

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 28 15:42:06 CET 2011

No tak ja nevim - poptavalo se rizeni menice 0-10V (ne menicu) - nevim
proc jsou tam ty vystupy 4x - pokud by kolega napsal, ze to potrebuje 4x
tak nic psat nebudu

tech reseni je x -treba tak by to treba bylo mozne treba vyresit jen
jednou nohou a na ni generovana PWM, ktera bude pres tranzistor pripinat
10V z menice na zem a za tim bude integracni clanek - staci pak na to
jedna noha MCU

--
S pozdravem
Radek Vicek