AVR SPI Slave problem

Karel Minarčík karel.minarcik na gmail.com
Pondělí Únor 28 14:13:35 CET 2011

Pravdepodobne jsem zjistil cim to je. Stavalo se, ze do SPCR jsem na konci
odvysilaneho paketu zapisoval drive nez skocil /SS do log1 (master na SPI se
zpozdil s nahozenim /SS) a v dalsim kole prijmu paketu nastala chyba - do
preruseni se skocilo pozde. Zatim jsem se nedival zda je tohle chovani AVR
nekde  zdokumentovane.
KM