Frekvenci menic - pomoc s vyberem

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Pondělí Únor 28 11:13:12 CET 2011

Asi doslo k zamene - tu spominame 1f napajanie menica. Jeho vystup je 3f.

                                     Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba"

Muzete mi napsat typ menice na 1f co pouzivate?
Ja jsem se o menice zajimal, zatim spise teoreticky,
ziskal jsem nazor, ze menice se delaji na tri faze a obvykle maji
nejakou ochranu proti nesymetrickemu zatizeni fazi
(tedy mam na mysli vystupni napeti, z katalogu jsem se docetl,
ze menice na mensi vykony lze napajet jednofazove, ale z vystupu
lezou tri faze).
Kdysi jsme potrebovali zkouset vyrobky do oblasti s 60Hz siti, tak
jsme jednofazove napajeni vyresili tak, ze generator sinusoveho
signalu jsme povesili na vstup nf zesilovace a na vystupu jsme meli trafo.