WiFi antena do notebooku

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Únor 28 09:08:45 CET 2011

Dobrý den,

Koupil jsem WiFi anténu do notebooku:
http://xanadu.khnet.info/antena.jpg

Začal jsem ji montovat, ale když jsem rozebral displej, tak si nejsem
jistý, kam ji dát. Vypadá to tam takhle:
http://xanadu.khnet.info/notebook.jpg

Když jsem vymontoval displej, tak jsem zjistil, že pod ním, je ještě po
celé ploše stínící plech (vpravo je displej, otočený zobrazovací plochou
dolů, vlevo plastový kryt, a na něm plech.

Mám tu anténu nalepit na ten plech tak, jak to teď leží, nebo mám ještě
sundat plech, a nalepit to až na plastový kryt displeje? Kdybych to
nalepil tak, jak to teď je, tak by byly ty antény mezi plechem a
displejem. Nevím, jestli by to nebylo moc stíněné.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info