OT: kde koupit nezelezne kovy v malem mnozstvi?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Únor 27 21:47:00 CET 2011

Hm, tak to je zlé, když už tam jsou takhle nabručení...

Nejčastěji nakupuji nerez u Akrosu (od pražské Ferony směrem na
Chabry), hliník u Alfunu (alfun.cz), profilovou ocel u ocel.cz (kousek
od Prahy u D1) a bloky oceli u lentus.cz. Ještě kusovou litinu u
ucbtechnometal.cz, což je asi nejzábavnější, protože ji posílají
poštou nezabalenou, jen na ni fixem napíšou adresu a přesto se dosud
ani České poště nepodařilo žádnou jejich zásilku cestou poškodit :-)

Ales Prochaska