Re: OT: kde koupit nezelezne kovy v malem mnozstvi?

V P vvitty01 na seznam.cz
Neděle Únor 27 17:21:30 CET 2011

Jestli to nebude tim, ze maloprodej ve Ferone je zameren rekneme na metraz, nez na odrezky. Kdyz tam chodim ja, tak je obsluha celkem mila, ale treba to bude tim ze jim tam obvykle vyberu zbytkove tyce co maji nahazene stranou.

Mosaznou kulatinu do prumeru 20 Vam klidne odriznu ze svych zasob, ale ostatni profily nevedu.

V.