PLL a YIG - delicka / 4

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Sobota Únor 26 16:37:12 CET 2011

Nějak mám výstup z YIG, řízeného pomocí PLL LMX2326 nestabilní , zkoukněte obrázek
http://silenergo.eu/visualprog/PLL_Communication/Images/SAnl_PLL.jpg

pokud YIG připojím na zdroj konstantního proudu tak jede nádherně :
http://silenergo.eu/visualprog/PLL_Communication/Images/SAnl_CCtrl.jpg

A obrázkové blokové schéma jak to mám je na
http://silenergo.eu/visualprog/PLL_Communication/Images/LMX2326_sch.jpg

Pavel
> Od: "pavel PP"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 19.02.2011 14:18
> Předmět: PLL a YIG - delicka / 4

Zdravim
Ozivil jsem PLL ale nevim zda vystup delicky CND2050 je koser ( tento vystup je pres coupler zaveden do spectr.analu a ten na videu ) , Protoze se PLL ne a ne zavesit zacal jsem sledovat signal po trase a na vystupu delicky je to co je zde na telefonnim videu http://www.youtube.com/watch?v=t1nzWhPmQfs  (nejvyssi spica je od cca 1000MHz do 500MHz coz odpovida delenemu signalu z YIG 4 - 2GHz)

Nakonec se mi podarilo PLL s YIG rozjet, vhodnou volbou parametru LMX2326 synthesizeru a to
R Counter = 58
Phase detektor freq. 333,333 pro cca 4GHz a 155,17 pro 2GHz
N Counter 3000
Vystup delicky je vlastne deleny vystup z YIG , rizeneho pomoci PLL LMX2326

Mate z touto delickou nekdo zkusenosti ? Pokud treba odpojim YIG a zakoncim vstupni SMA konektor, tak delicka generuje samostatny signal cca 1500MHz, pritom na vstupu nic neni odkud se to bere ?