=?WINDOWS-1250?Q?Re:_OT:_adapter_na_dv=EC_SIM_karty_do_telefonu, _pros=EDm_doporu=E8te?=

Sobota Únor 26 10:49:56 CET 2011

Mam taky E52, pridam par svych zkusenosti, snad ne-nepotesi: Kdyz byla nova,
vydrzela mi baterka tak 2 dny, protoze jsem si s tim porad jako s kazdou
novou hrackou hral, ale ted kdyz telefon pouzivam zase jako driv, to je cca
2 tydny, dost mozna i dyl, ty "az 4" ale urcite ne.
Telefonuju ne moc, sms vicemene jen prijimam, ale zato hodne, preposilaji se
mi nektere maily ve forme upozorneni. Navigaci ani fotak v podstate
nepouzivam, tak jednou do tydne Wifi pro VoIP a pro stazeni mailu. Datove
prenosy nedelam, BT bondovku nemam, muziku z mobilu neposloucham a hry na
nem nehraju.

Pres tyden jezdim metrem do a z prace, a v praci jsem obcas delsi dobu v
miste bez signalu; nevidim do toho jak mobilni site fungujou, ale soudim, ze
to se taky na spotrebe projevi, tedy negativne, ze se mobil snazi pripojit.
Prepnul jsem z defaultniho dual na pouze GSM rezim a manualni vyber
operatora, pred tim mi baterka vydrzela tak 4-5 dni, nevim ale jestli to byl
ten duvod, mozna ted i min telefonuju, kdo vi.

Skenovani wifi mam standardne vypnute (ale zapnout i vypnout jde). Pro VoIP
bylo potreba nainstalovat nejaky update, moc si to uz nepamatuju, ale bylo
to rychle a jednoduche a od te doby na to neni potreba sahnout a funguje jak
jsem chtel. Stejne tak flash firmware byl bezbolestny, mobilu pripojenemu
pres Wifi se zavelelo zaktualizuj se, a bylo.

Trochu mi nevyhovuji ta dve vystoupla tlacitka vedle joysticku, casto si to
omylem zmacknu pri mackani nektereho z tlacitek co jsou okolo (neprisel jsem
na to, jestli by sly prekonfigurovat, to by docela pomohlo).

Jako kazde jine zarizeni ma i E52 sve mouchy v ovladani, ale da se s tim zit
(treba pri zmene casoveho pasma se samy zmeni casy v kalendari, takze kdyz
si naplanujete schuzky nebo odlet/odjezd a pak zmenite pasmo, zmeni se to.
Uz se mi jednou stalo ze mi kvuli tomu malem ulitlo letadlo).
Nahradil jsem s ni odeslou E60 - hledal jsem neco co nejblizsiho, protoze
E60 mi vyhovovala - a nebyla to spatna volba. Rozhodne si spolu nevadime,
ovladani neni horsi nez ta E60 a obe Nokie jsou jiste dotazenejsi nez ten
Ericsson T68 co jsem mel pred tim. Porad mu neco padalo, ovladani misty dost
nelogicke atp., mel jsem dojem ze, by autori zaslouzili nakopat. I kdyz, to
jsem tehdy jeste nevedel, jake pohromy se na nas chudaky spotrebitele vali
ve forme "chytrych" pristroju, asi bych tehdy nebyl ve svem hodnoceni tak
ostry :-))

Zdravi

David Obdrzalek

On 24 Feb 2011 at 20:56, gatilo wrote:
>  24.2.2011, 20:33:24
>
> Dekuji vsem za odpovedi, i kdyz mne vubec nepotesily.
> V souvislosti s MT nokia si dovolim polozit jeste jednu, velmi
> zaludnou otazku.
> A to otazku vydrze na jedno nabiti. U debatovane E52 udava vyrobce "az
> 672 hodin", coz je uzasna hodnota. Je mi jasne ze to cislo je nepravdive,
> ale jde o jak moc je nepravdive. Zda soudruzi z nokia kecaji jen tak
> trochu, nebo jde zcela o hauznumero bez vubec zadne vazby na realitu.
> Podari se dosahnou, alespon v idealnim pripade**, pohotovostni doby
> alespon polovicni.
> [...]
To spolu souvisí až takhle? Jsem ve své naivitě myslel, že MS na to morálůní
patent nemá a viry jiným platformám nejsou odpírány ;-)