OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

iko iko_iko na centrum.sk
Pátek Únor 25 07:34:04 CET 2011

E52 ma slusnu vydrz na baterku, ked moc nevolam, aj tyzden da. Oproti
Nokii N97mini je to neporovnatelne, ta pri takom pouzivani vydrzi den dva.

Este drobnost k E52. Ked ma slabu baterku, prepne sa do nejakeho
usporneho modu. Neviem presne co to znamena. Jedine co som si vsimol je
ze skor zhasina podsvietenie displeja.

Nevyhoda, ma repro na hl.odposluch vzadu, teda ked je telefon polozeny
na stole, tak moc nepocut co hovori druha strana.

Inak musim pochvalit case toho telefonu, zadok je z plechu (uz som ho vo
vacku trochu pokrcil).

iko