Re: OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Únor 24 06:50:13 CET 2011

No to s tim signalem ... dneska maji skoro vsechny tyto telefony
podobne problemy , me treba pomohlo vypnout UMTS protoze kdyz se
snazil najit jeho signal tak ten telefon mel problemy . Jinak se
pohybuju mezi bruntalem a ostravou , vetsinou jeseniky a problemy
nemam . Proste tam kde jde ostatnim mi jde taky tam kde nejde, nejde
ani me . Kazdopadne ten mobil funguje , predtim jsem mel siemense e75
ten krizovy a na nokii jsem si velice rychle zvykl zvlast kdyz me
parkrat zachranila navigace (i kdyz hodne jezdim, velkou v aute nemam
vetsinou trefim a kdyz ne pomuze telifon). Chce procist diskuze,
hlavne myslim tu na mobilmanii o tomto telefonu tam je to vysvetlene
jake ma mouchy.

Co me asi na tom telefonu nejvic stve je klavesnice ta je teda celkem
nic moc aspon me to tak pripada , mackani nekterych klaves je dost
nejednoznacne a na me psani smsek v aute to moc neni :D Ale jinak jsem
si tam prehral komplet SW takze ten telifon jde krasne prizpusobit .
Fotit s nim nefotim , ale kdyz budete chtit a napisete co z jake
vzdalenosti tak nafotim a nekam vystavim , ale ten telefon nema
autofokus . Ja vlastne pouzivam jen ten radoby blesk jako svitilnu na
to je vyborny :) Pro me osobne je dulezita ta vydrz , spolehlivost ,
ze z toho jde udelat AP wifi (servisni ucely) . Pro nekoho mozna
vyhoda 3.5 jack takze jde pouzit jakakoliv sluchatka .

snehulak