"Odidene" krystaly

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Únor 24 00:48:24 CET 2011

 24.2.2011, 0:44:39

Pokud by jste uvazoval jen ss napeti, pak mate pravdu. Ale Xtaly se
obvykle provozuji v ponekud jinem rezimu. Xtal ma nejakou povolenou
zatizitelnost, cca jednotky ci dokonce zlomky mW. V dobach kdy bylo
bezne stavet oscilatory s TTL nebylo obtizne tu povolenou hodnotu
prekrocit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz