"Odidene" krystaly

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Únor 23 23:44:01 CET 2011

2011/2/23 Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com>:

> Je na to nejaky osvedceny postup? Viem si predstavit len nasilne
> metody, ale bojim sa, ze znicim vnutro a uz sa nebude dat posudit, co
> som do***al ja a co vyrobca :-)

No... aj to tak skoncilo... pri druhom som sa uz snazil byt nanajvys
opatrny, nepodarilo sa :-(

Dakujem wekovi aj gatilovi za odpovede. Poruchu pripisem vyrobnej vade.
Udivilo ma to, ze boli funkcne, ale iba kratku dobu. Urcite som ich
mechanicky nesokoval, ani nevystavoval radiacii :-) Na pohlad, ani pod
lupou nevyzerali nijako podozrive (deformacia, nedoliehanie vrchu k
spodku, korozia). Dnu, hoci som krystal znicil, korozia, ani
chemikalie neboli. Privody od pinov su OK, takze ostavaju polepy (tie
som zruinoval ja), prip. nekvalitny material. Stale tiez ostava
moznost, ze ich znicila aplikacia (overdriving). To sa ukaze na novom
kusku, ci vydrzi dlhsie, ako stary... Zatial mi tu bezi zo 3 hodinky a
cvicne som ho asi 20x odpojil/pripojil. Povodne kusy boli v takomto
case uz mrtve.

miro