OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 23 23:21:55 CET 2011

Dne 23.2.2011 22:47, gatilo napsal(a):
>   23.2.2011, 22:41:22
>
> Jsem ted zrovna v procesu vyberu noveho mobilu, po cca 10 letech.
> Nokia E52 je, nebo spise byla mezi zhavymi kandidaty. Bohuzel, podle
> dostupnych recenzi, ma tento telefon docela problemy pri slabem
> signalu, coz je pro mne dost zasadni.

Mohu potvrdit. Ma to integrovanou antenu nekde "dole" a v praxi kde je
normalne na jinem fenu alespon carka E52 nehraje.
Ale je fakt, ze v miste dobreho signalu je to jedno, takze mestske
pouzivani v kanclu je to OK :-)
Dalsi problem tohodle telefonu byl, ze neslo vypnout vyhledavani wifi
siti, vzdy kdyz jsem nekam prisel, kde byla nova sit, se to na dislpeji
ukazalo. A neslo a neslo to vypnout.
Novejsi FW to py snad nejak resil, muj telefon se toho nedozil, po
mesici jsem ho se stratou prodal, prave kvuli mizerne citlivosti, ktera
me na chalupe vadila.
JaKub