[OT] Vertikální myš (vertical / true ergonomic mouse)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 23 23:14:46 CET 2011

Muj kamarad to pouziva, ja jsem si s tim chvili "hral" a zjistil, ze je
to pro mne naprosto nepouzitelne. Nemam s tim cit v ruce, je to jako kopyto.
Proste jsem navykly na "klasiku" a spatne se prispusobuji. Ma model
Evoulent Verikal 3 , stalo to sileny prachy asi pred 2 lety.

Jakub