"Odidene" krystaly

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Únor 23 22:56:14 CET 2011

 23.2.2011, 22:50:00

Upadle vnitrni privody, rozpadle polepy napr. v dusledku poruseni
hermeticnosti. Takovych pricin muze byt cela rada. A mohou se vyskytovat
treba u cele serie x tisic kusu, pokud je pricinou napr. zavada vyrobniho
stroje nebo pouziti spatneho materialu/polotovaru.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz