OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Únor 23 21:03:48 CET 2011

"Znacka" ZOHO. V nabidce uz asi nebude. Ma to BT, Wifi, analog TV, FM.
Asi jsem nenarocny uzivatel, ale fakt jsem s nim spokojeny. Moc toho od
mobilu nepotrebuji. Hlavne zakladni funkce a dale buzeni pri vypnutem
stavu, auto on/off (o tom si u Nokie mohou nechat zdat).
Zdenek