OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Únor 23 12:52:27 CET 2011

Já mám jako druhý telefon Samsung 1120. Umí jenom volat a posílat SMS,
ale je poměrně malý, lehký, a hlavně BATERKA VYDRŽÍ 14dní :-)

Dostal jsem ho od známé, a prý stál u T-Mobile 1Kč. Ale normálně nebude
asi stát o moc víc.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info