LED

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Únor 23 12:22:34 CET 2011

Na DX zadne postovne nechteji a i kdyz obcas poslou neco jineho a nebo v
baliku neni vsechno tak nikdy nebyl problem to s nimi domluvit a
vyreklamovat. Celnici zatim pusti vse pod 150euro.

Nicmene bych mel takovy prakticky dotaz. Provozuji dve akvaria ted ciste
na LED osvetleni (6x 3W Cree Q5 + 2x 20W cinsky modul). Ty 3W LED jedou
na proud 700mA a ty 20W moduly jedou na 1400mA. Oboje tedy nejede
nadoraz. Bezi to ted zhruba 1 rok pri 10h denne. Tedy 3650h nabehano.
Delal jsem kontrolu jak vypadaji LEDky. Ty 3W moduly zatim vypadaji
naprosto nektnute - zadne viditelne zmeny na cipech.
Ty 20W moduly uz ale vykazuji nejake zmeny - podotykam, ze zatim bez
dopadu na svitivost (kontrolovano jen fotakem). Jednotlive cipy v modulu
jsou zalite nejakym gelem - kolem nekterych cipu je takove cerne
oramovani - jak kdyby ten gel trochu ztmavnul/zcernal.

Mate nekdo podobne poznatky? Nebo mate nekdo prokazatelne nabehano vic
hodin?

Radek Vicek