LED

Středa Únor 23 12:06:36 CET 2011

no nevím. Na DX jsem zatím nic nekupoval a nevím jak je to tam s
poštovným a se clem. Podle toho jak tady každou chvíli čtu o problémech
se zásilkama z ciziny, radši zůstanu u těch čaských překupníků. Navíc na
fóru Fotonmag, kde lidi kupují ledky z venku, se shodli na tom že
nějakých 96Kč za Cree XP-G je dobrá cena.

Anděl