Re: Kniha programovani mikroprocesoru

V P vvitty01 na seznam.cz
Středa Únor 23 11:32:17 CET 2011

Firem, co delaji stotisicove serie by se i v CR naslo dost. Ze se treba fyzicka vyroba realizuje z cenovych duvodu mnohdy v Cine je uz druhotna vec, nemajici takovy vliv na vlastni vyvoj.

Nicmene firmy, ktere by jeste v Evrope opravdu vyvijely v ASM (bez ohledu na procesor) spocita na prstech i mene sikovny drevorubec. Za poslednich deset let podpory pro vyvojare elektroniky jsem se setkal s 1 (slovy jednou) takovou, versus desitky tech, co delaji v C.
Na druhou stranu, kdyz clovek vyrazi trosku dal do rozvojovych zemi (namatkou treba Indie), bude tam pomer diametralne odlisny. Neni to samozrejme vetsina, ale par desitek procent ano. Obvykle se jedna o firmy, ktere maji velice omezeny pocet zamestnancu a navrhar HW zaroven pise SW, no a bohuzel umi stezi ten ASM. Ovsem i tyto firmy mohou mit obrat, o kterem se tem evropskym ani nezda.

V.