Kniha programovani mikroprocesoru

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Únor 23 09:01:31 CET 2011

Uz dobrych 10 rokov alebo kolko PIC neznamena len PIC16. Sortiment
microchipu je pomerne siroky, odporucam si ho prestudovat, zasahuje az
k dost vykonnym 32-bitom.

Do 3EUR/ks pri mnozstve radovo tisicov kusov si mozete kupit tebars
niektory z 16-bitov, napriklad PIC24FJ64GA102. 64k FLASH, 8k RAM, 2
USARTy, 2 SPI, IIC, 500ksps ADC, mapovatelne piny periferii, interny
oscilator s maximalnou odchylkou 1% (typicky 0,25%), taky MCU na
vseobecne pouzitie, je v puzdre DIP, SOIC aj QFN. Da sa kupit bez
problemov rovno z Microchipu, v cene pod 3USD, alebo z Farnellu,
napriklad, ak chcete
http://sk.farnell.com/jsp/search/browse.jsp;jsessionid=EYSXND0X4QOZYCQLCIRJLTQ?N=0&Ntk=gensearch_001&Ntt=PIC24FJ64GA102&Ntx=mode+matchallpartial&suggestions=false&ref=globalsearch&_requestid=516364
A ak si nejakych 20 centov priplatite, tak to mate aj s USB (PIC24FJ64GB002).

J.S.