Re: OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Únor 23 08:50:32 CET 2011

Druhy mobil se da koupit za 500kc novy. Jeden jsem si koupil a musim rici je
to jeden z nejlepsich mobilu co se da koupit (cena/vykon): rychle nabiha (na
noc vypinam), nekouse se, T9 nezkracuje SMSky, budik funguje i ve vypnutem
stavu, navic ma LEDku na sviceni. Jo a docela dlouho vydrzi nabity.
Minusy:
Nema moc detailni seznam, ale to vetsine lidi nevadi a pouze dva radky na
displeji. Chybi fotak, ale stejne vetsina mobilu zamerne foti spatne.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Aleš Filip" <nostromo na khnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 22, 2011 9:44 PM
Subject: Re: OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Z mé zkušenosti - všechno z toho je pravda. Ještě bych doplnil, že to
bez problému funguje jenom v jednoduchých levných telefonech. V něčem s
operačním systémem (konkrétně v mé i900) to fungovalo jenom chvílema.

Já bych si koupil nějaký levný druhý telefon, případně telefon na 2 SIM
karty.

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info