Re: Re: OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Středa Únor 23 08:46:45 CET 2011

> Z mé zkušenosti - všechno z toho je pravda. Ještě bych doplnil, že to
> bez problému funguje jenom v jednoduchých levných telefonech. V něčem s
> operačním systémem (konkrétně v mé i900) to fungovalo jenom chvílema.

Děkuju, mám zrovna Samsung Omnia i900, takže ten samý kousek.

Našel jsem nějakou německou diskusi téma Omnie, přepínače SIM karet a 3G. Hlavní problém je, že z nějakého mě nejasného důvodu ty přepínače, když už fungují, tak jen pokud se zakáže 3G síť. Za adaptery, které fungují i s 3G sítí a Omnií chtějí německé online obchody bratru 69 Ojro. Takže to vidím tak, že v Německu koupím předplacenou sadu za 20 Ojro a bude klid.

Vojta Bubník