Newark

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Únor 22 22:56:12 CET 2011

Původní zpráva ze dne 22.2.2011 od Jirka MWW:

> Udělal jsem podobnou špatnou zkušenost v USA s Amidon. Objednal jsem
> pár feritů s tím, že až je budou mít , tak že mě kontaktují ohledně
> volby typu přepravy. Číslo karty taky chtěli předem. Nakonec se na
> nic neptali, poslali to Expres Fedexem a strhli si z karty asi 80
> USD za dopravu. Celá objednávka byla v řádu 15 USD.

To ještě není tak strašné :-) Já jednou kupoval od větší americké
společnosti nějaké součástky. Nejdříve jsem musel podepsat hromadu
dokumentů, takovou byrokracii jsem vážně nečekal, pak jsem si počkal
asi 3 měsíce, než to do USA dovezli z Číny. A nakonec mi to poslali
UPS Express v obrovské krabici (bylo to malé) za asi 12 tisíc Kč
dopravné (protože tam byla objemová hmotnost kvůli té šíleně veliké
škatuli). Zboží stálo asi 10 tisíc, takže mě to vyšlo na více než
dvojnásobek.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601