Re: OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

David Belohrad david na belohrad.ch
Úterý Únor 22 22:56:22 CET 2011

ja teda nevim co presne hledate, ale existuje treba tohle:

http://www.youtube.com/watch?v=RnyQ4PNn4zk

vzhledem k tomu, ze to funguje na androidu, tak by to mohlo fungovat i na
vasem telefonu. nic vic o tom nevim. akorat premyslim o koupi toho telefonu
a hledal jsem taky dualsim adapter :)