Re: Tisk na EPSON pokl.termo TM-T70,bílá,USB,zdroj

Ivan Kiss Ivan.Kiss na Novohrad.sk
Úterý Únor 22 16:09:00 CET 2011

EPSON ma k danej tlaciarni ovladac Advanced Printer Driver aktualne verzia 4.12
Po nainstalovani vidite TM-T70 podobne ako ostatne win tlaciarne.
Pri instalacii sa nainstaluje aj speci EPSON ovladac USB portu. Potom vidite USBcko
ako ESDPRT001 port. (pripadne dalsi ESDPRT002...)

Dalsia moznost je, ze nainstalujete len zmienovany EPSON ovladac USB portu a pre
tlaciaren pouzijete ovladac obecnej textovej tlaciarne (Generic text only) V
tomto ovladaci nastavite prislusny port: ESDPRT001...

IK