Cena AVR

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Úterý Únor 22 15:41:58 CET 2011

Tak si misto ATmega8-16PU kupte ATmega88-20PU.
Je cca za polovinu.
Petr

----- Original Message -----
From: "Bystroushaak" <bystrousak na kitakitsune.org>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 22, 2011 12:39 AM
Subject: Cena AVR

Zdravím
Po nějaké době se mi podařilo zničit oba dva Attiny (resp. jednomu blbě
nastavit fuse a druhý ztratit) co doma mám a tak jsem se vydal nakupovat do
GME. Co mě překvapilo je cena. Naposledy jsem je nakupoval někdy před dvěma
lety a pokud mi paměť slouží, od té doby zdražily o cca 100%, Atmega8-16pu
dokonce o 200%. Stalo se mezi tím něco čeho jsem si nevšiml (ehm, tedy kromě
bankovní krize), nebo je to nenažraností prodejců? Dají se někde koupit za
staré ceny?