Nadilka Microchipu

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Únor 22 10:16:24 CET 2011

18F46J50 se taky moc nepovedl, jak se divam na errata.

Pred par mesici se objevila nova chyba v TMR1:
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/80329B.pdf
Plati pro dost procesoru.

Co jsem se vcera dival tak se mi subjektivne zda ze pribyla chyba pro
MSSP(I2C), ktere je u spoustu procesoru, u nekterych typu se objevily chyba
v AD - chyba mereni.

Prave to kontroluji podle starych verzi ERRATA, co mam ulozeny v pocitaci:

18F8723
Pribyla chyba MSSP(IIC) a dokonce v UARTU. Kdyz tenhle procesor vysel, dost
mne potesil jak malo ma chyb. Byla to nahrada za nepovedenou 18F8722.

18F86J11.
Chyb pribylo taky dost, nastesti se vetsina tyka jen opravy dokumentace.
Nove chyby HW:
 - chyba ve vnitrinm regulatoru
 - Znovu oblibena chyba v MSSp (IIC)
 - MSSP (I2C) chyba v rezimu master