Sporak - zaruka

Úterý Únor 22 09:38:03 CET 2011

2011/2/22 Ales Filip <nostromo na khnet.info>:
> A co by to mělo za smysl, použít jenom 2 fáze? Buď mám k dispozici 1 fázi,
> nebo 3.
>
> Jedině, že bys to měl jako můj šéf. Když mu tahali elektriku v novém bytě,
> tak mu ke sporáku uprostřed místnosti nějak zlomili kabel, a nejde mu tam
> jedna fáze. Také mu ale nehřeje jedna plotýnka :-)

Třeba aby to nevyhazovalo hlavní jistič v bytě, když na tý jedný fázi
je už pračka, varná konvice atd., tak na zbylý dvě dám sporák.

V návodech od sporáků to bývá, jsou tam obrázky pro připojení na 3, 2
nebo 1 fázi, viz např. (poslední strana):

http://www.cesky-navod.cz/file2.phtml/69443/HEC797.pdf

Pavel Kadečka.