Cena AVR

Bystroushaak bystrousak na kitakitsune.org
Úterý Únor 22 00:39:39 CET 2011

Zdravím
Po nějaké době se mi podařilo zničit oba dva Attiny (resp. jednomu blbě nastavit fuse a druhý ztratit) co doma mám a tak jsem se vydal nakupovat do GME. Co mě překvapilo je cena. Naposledy jsem je nakupoval někdy před dvěma lety a pokud mi paměť slouží, od té doby zdražily o cca 100%, Atmega8-16pu dokonce o 200%. Stalo se mezi tím něco čeho jsem si nevšiml (ehm, tedy kromě bankovní krize), nebo je to nenažraností prodejců? Dají se někde koupit za staré ceny?