OT : Mistr a Marketka

Pondělí Únor 21 19:24:40 CET 2011

Nefunkcni je komplet vsechny, nebo jen tahle jedna nahravka? Me treba "krabicka"
nahrava do .ts ktere VLC vetsinou normalne prehraje, ale nektere proste nespusti
(ale MS Media Player ano). Kdyz jsem to zkousel stahnout na PC poprve, tak zrovna
zakon schvalnosti zajistil, ze ze tri nahodne vybranych ani jeden nesel...
Bohuzel se mi ale zatim nepodarilo odhalit pravidlo ani jak to opravit.

Zkusil jste to otevrit nejakym nastrojem pro TS? (z Googlu na me vypadnul TSReader,
TSDoctor, VideoReDo, MPEG Streamclip)

David Obdrzalek