Injected Current Compensation?

Pondělí Únor 21 11:26:54 CET 2011

Nemuze, takto se kalibruje napetovy offset.
Nicmene jiz jsem na to prisel, stacilo kouknout do kalibracniho manualu.
Podle vseho se zadna dynamicka kompenzace nekona a Injected Current
Compensation (ICC) se nastavuje vice mene konstantni a to jednou pro
dane misto v kterme se merak pouziva.
Tedy 24h po nainstalovani na dane misto a danou napajeci sit se bud Hi
svorky meraku, s jiz kalibrovanoym U a I offsetem, pripoji na kostru
krabice a merak si sam behem 30s nastavi ICC nebo
se naopak Lo svorka pripoji pres C 1000pF s zemi a pomoci voltmetru s
vnitrnim odporem 1M merime napeti na danem C a plati 1mV RMS = 1nA RMS
injected current a tato hodnota se pak zada do prislusneho
kalibracniho registru, ktery podle toho nastavi DAC a tim ICC proud.
Jinak receno skutecne se to cele da nahradit jednim OZ s trimrem ve
zpetne vazbe, osobne asi pouziji OZ + nejaky digitalni trimr.

Martin

>A nemuze to byt tak, ze pri odpojenem/zkratovanem vstupu se meri
vystup a MCU hejbe tim zesilenim tak aby nameril nulu ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz