identifikacia smd diody

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Neděle Únor 20 16:51:47 CET 2011

ano presne taka zancka tam je....
no nic zozeniem nejaky zdroj a pojdem s napatim vyssie
m.

-----Original Message-----
From: Miroslav Šinko
Sent: Sunday, February 20, 2011 4:42 PM
To: HW-news
Subject: Re: identifikacia smd diody

Asi mate pravdu, bude to zenerka.
Znacka je pre zener u nas netypicka, ale pouziva sa. Je to ona?
http://www.play-hookey.com/semiconductors/specialized_diodes.html

Podla tejto stranky maju modry pruh zenerky Vishay (a schottky maju
zeleny, to sedi s tymi mojimi, co som pisal)
http://clivetec.0catch.com/SMD_Codes.htm
Hodnotu ale z takehoto oznacenia fakt neurcite..

miro