OT: Mechanická oprava hliníkového chasssis

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Únor 20 14:33:43 CET 2011

Zdravim,
  ano, take si uz davam do souvislosti prohnute sasi a mrtvy merak :-).
  A k tomu vsemu, kdyz jsem si ho tu ted dopoledne poustel, z niceho nic odesla
regulace otacek motoru tonove hridele a vyje to jako sirena :-). Ale na to se
docela tesim, mam servisni manual a je tam vse vcetne prubehu, takze to pujde
najit. Tipuji, ze to po tech letech stani nerozdychal nejaky elyt nebo neco
podobneho :-).
  Zdravi Pavel